شهرداری بشرويه در نظر دارد بر اساس صورتجلسه شماره 218به تاریخ 25/02/1403شورای محترم اسلامی شهر نسبت به واگذاری امورات شهرداری با رعایت آئیننامه معاملاتی شهرداریها از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای ذیصلاح اقدام نماید.
ردیف | شرح مناقصه | مدت اجرا | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به ریال | رشته مورد نیاز | نوع تضمین شرکت در مناقصه |
1 | واگذاری امورپشتیبانی شهرداری(بخشی از امور نقلیه،نگهداری تاسیسات،نگهبانی کارخانه آسفالت،امور عمران) به شرکت های ذیصلاح | نفر / ساعت | 1.810.000.000ریال | شرکتهای دارای صلاحیت در انجام امور خدماتی | 1-واریز نقدی به حساب جاری0106080430003 2-ضمانتنامه بانکی 3-چک تضمین شده بانکی |
کارفرما: شهرداری بشرویه
محل تامین اعتبار: درآمدهای جاری شهرداری
تاریخ دریافت اسناد شرکت در مناقصه: از تاریخ 1403/4/9
آخرین مهلت تحویل اسناد: 1403/4/27
محل تسلیم پاکات مناقصه: بشرویه- ساختمان اداری شهرداری
تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه: 1403/4/28
شروط:
- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
- برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری بشرويه ضبط خواهد شد.
- به پیشنهادات مخدوش، مشروط، مبهم و فاقد سپرده، و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- سپردن 10% از کل مبلغ قرارداد به صورت ضمانت نامه بانکی در موقع انعقاد قرارداد از سوی برنده الزامی است.
- سپرده شرکت در مناقصه به ميزان 5 درصد برآورد اولیه به مبلغ1.810.000.000ریال بایستی به یکی از صورتهای چک تضمینی، ضمانتنامه بانکی یا سپرده نقدی واریز به حساب سپرده اشخاص نزد بانک ملي به نام شهرداری بشرويه به حساب 0106080430003 ارائه گردد.
- هزینه چاپ آگهی و اسناد مناقصه از برنده مناقصه اخذ خواهد شد.
لازم به توضیح است پاکات ارزیابی،تضمین مناقصه و پیشنهاد قیمت با هم دریافت و پس از ارزیابی و تایید تضمین ارائه شده، پیشنهاد قیمت شرکتهای تایید شده بازگشایی خواهد شد.
متقاضیان جهت کسب اطلاع از شرایط مناقصه به شهرداری بشرویه بشماره 05632787200 تماس حاصل فرمایید.
جهت دریافت اسناد مناقصه اینجا را کلیک کنید
ویا به سامانه www.setadiran.ir مراجعه نمایید./
روابط عمومي شهرداري بشرويه