دسته: اخبار
بازدید: 76

هشتمین نشست شهرداران استان خراسان جنوبی «به میزبانی شهرداری بشرویه» برای بررسی و گزارشات مربوط به حوزه فعالیت شهرداری ها در سطح استان برگزار شد.

photo 2023 10 28 09 52 33

 قبل از شروع مراسم در ابتدا، معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، ریاست محترم سازمان همیاری شهرداری ها، مدیران کل محترم راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان و شهرداران استان خراسان جنوبی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

مهندس عباس زاده معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در نشست شهرداران بیان داشت: در این جلسه عمده ترین بحث ما بررسی آخرین وضعیت عملکرد شهرداران در بحث آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن و موانع و مشکلات پیش رو می باشد چون در طرح نهضت ملی مسکن ما اراضی را به محدوده شهر ها الحاق می کنیم و برای آماده سازی و واگذاری به مردم و ساخت به شهرداریها تحویل می دهیم.
معاون محترم استاندار گفت: موانع اجرایی که شهرداری ها با آن مواجه هستند، تأمین منابع مالی و امکانات لازم مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با رفع موانع موجود در بحث آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن بتوانیم پس از واگذاری قطعات زمین به مردم شرایط را برای واگذاری و ساخت و ساز مهیا کنیم.
مدیرکل محترم راه و شهرسازی خراسان جنوبی هم در این جلسه، گفت: ۴۷ سایت آماده سازی در سطح استان داریم که ۳۹ سایت دارای طرح تفکیکی بوده و ۳۸ سایت دارای طرح آماده سازی است.
به گفته وی؛ از این تعداد ۲۸ سایت دارای قرارداد با شهرداری های استان، ۲ سایت قرارداد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۹ سایت قرارداد با مؤسسه بسیج دارد.
مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان نیز گزارشی از روند واگذاری اراضی، وضعیت ثبت نام ها و تسهیلات بانکی به متقاضیان ارائه نمود.
معاونت محترم بهره برداری و انشعابات آب و فاضلاب استان نیز گزارشی از وضعیت آبرسانی و شبکه آبفای سایت های نهضت ملی شهرهای مختلف استان را تشریح نمود.
شایان ذکر است؛ در این جلسه آخرین وضعیت عملیات آماده سازی ۲۸ سایت طرح نهضت ملی مسکن استان که مجری آنها شهرداری های استان هستند به تفکیک هر شهر بررسی شد.
 مهندس صفری مدیرکل محترم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به مصوبات قبلی نشست شهرداران، بر ارائه گزارش اقدامات و همچنین توجه به برنامه های دهه فجر و انتخابات پیش رو تاکید کرد.
دکتر فاطمی ریاست محترم سازمان همیاری شهرداری ها با اشاره به اقدامات و تسهیلات سازمان برای شهرداری ها بویژه در حوزه سایت های نهضت ملی مسکن و پروژه های سرمایه گذاری شهرداری، به توسعه برنامه ها،حمایت ها و عملکرد سازمان همیاری شهرداری ها در خصوص شهرداری ها اشاره نمود.
گفتنی است در ابتدای نشست فرماندار محترم شهرستان و ریاست محترم شورای اسلامی شهر و مهندس بلالی شهردار بشرویه ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارش مختصری از برنامه های شهر و شهرستان ارائه نمودند.
در این مراسم از میزبانی شهرداری بشرویه جهت تدارک هشتمین نشست شهرداران استان در شهر تاریخی بشرویه توسط معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و همچنین ریاست محترم سازمان همیاری شهرداری های استان، تقدیر و تجلیل شد.
بازدید از بافت تاریخی، موزه بشرویه و خانه بومگردی پناهی از برنامه های پایانی این نشست بود.

روابط عمومی شهرداری بشرویه
 سه شنبه ۱۴۰۲/۱١/٠۳

 

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 10005632772200

تلفن ‌های شهرداری : 1--32787200 و 32787211 و 32787157 -056

فکس شهرداری : 05632787110

تلفن روابط عمومی:05632787002

فکس روابط عمومی:05632787110

پست الکترونیک : info@boshrooyeh.ir

آدرس : خراسان جنوبی-شهرستان بشرویه-ابتدای بلوار قائم (عج)

بازدید امروز111
بازدید دیروز150
بازدید هفته928
بازدید ماه368
کل بازدید414739